tisdag 1 maj 2007

1 Maj

Ska man luras idag? Maj maj måne jag kan lura dig till skåne ... jag har ju aldrig varit i skåne så de är väl inte så hemskt.

Summering av gårdagen: Jag anlände till Uppsala 11.20 där möttes jag av My och Danish. Det var rätt kyligt men skönt att solen sken iaf. Vi gick hem till dom för att göra iordning lunch som vi senare åt i parken bland alla miljoner fulla studenter. Trevligt var det. Det var omöjlig att ringa varandra men på något vis så ringde josse och efter att ett bra tag så fann jag henne vid den norska flaggan.

Efter lunchen gick vi hem till My och Sara kom för att festa med oss, det gjorde även Micke och Omdid. Danish blev på ett mycket bättre humör.

Besvikelsen kom när vi skulle ut på Östergöta nation. Det var hemskt. Värme som en bastu, ingen luft och vidrig musik. Vi stannade högst en timme. För att se det positiva så slapp vi köa. Vi gick vidare till Max där man var tvungen att köa för att ens komma in, så de blev Burger King ist.

Nu är jag hemma i Gävle och vilar, ville vara lika fin som My i håret så jag plockade fram locktången och nu ser jag ut som ett troll igen =( att jag aldrig lär mig hur man gör det fint... det kan väl inte vara såå svårt. Jag är lite ledsen idag för Micke eller Omid klagade på min blogg att den var dålig och jag måste ju säga att jag inte är så påhittig och intressant jämt men vem är på topp varje dag VA? Inte jag och jag ber om ursäkt att jag är tråkig, antingen står du ut, eller så läser du inte =) Jag är van att det bara är My som skrattar åt min humor, haha eller den icke existerande humorn ... Så länge jag har roligt så är jag nöjd hihi

Bilder från igårJag och SaraVärldens finaste MyOch våra goda drinkar =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hade nästan glömt hur snygga ni är, brudar! =) Men va ovant att se My i massa färger=) riktigt fin va hon ju! Saknar er! Puss!

Anonym sa...

Din blogg e jättefin! Synd bara innehållet inte är lika bra.... :p

Josefin sa...

läs inte min blogg då!