söndag 2 december 2007

Födelsedagsfest





I fredags satt jag hemma med My och tog de lugnt, kollade på idol och pratade en massa. Jättemysigt, senare kom Sara och mysigare blev det. Vi flippade som vanligt och det blev några timmar med finsk brytning från vår sida. Saras perfekta finska brytning och min wannabe brytning. Roligt var det.

Vi sov länge på lördagen, jag och Sara iaf My var uppe och kollade på julkalendern. Vi gick för att handla inför kvällen och helt plötsligt så var det kväll tiden gick otroligt fort. Jossan kom och flera från Mys klass. Som alla andra år så gör My de godaste kakorna och tårtan så de vara bara att äta och njuta.

Seen var det dags för fotosession för mig och Sara, lämnar man en kamera vid oss så kan jag lova dig att du har bilder i massor på oss två. Vi började i köket, gick vidare till sängen och deckade sedan på golvet ;)





TEQUILAAA


OK nu hamnade alla bilder i kaos, jag orkar inte fixa det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååååå...jag älskar våra finskabrytande stunder på golvet innan vi ska sova =) BÄST AV ALLT NÄR VI SKA BÄDDA MOAHAHAHA...huuuuur ske vi få någon sömn alls i USA???? Båda e lika dåliga på att sova...PUSS