torsdag 6 december 2007

Rädda miiig

Läge för att blogga.

JAG ÄR INLÅST I ETT STUDIERUM I BIBLAN what the fuck, ok att jag är här ofta men vafan ska jag behöva sitta här dygnet runt?

Jag vet inte hur detta ska sluta för jag, diana och emma har alla provat få upp dörren, de är på utsidan och jag på insidan, alldeles ensam.

Om internet pajar nu eller om min mobil dör så kan ni väl skänka en tanke till mig.


mmm nu har starka gubbarna varit här å ryckt men nää de gick inte. Han tittade lite ledsamt åt mitt håll och gick vidare.....

Kenneth är på semester och de vet inte vad de ska göra.....



NU ÄR JAG RÄDDDAAAAAAAD

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAH...men lilla sötisen, vilket drama! Men det är väl toppen att bli inlåste i ett rum med sin c-uppsats, då TVINGAS man ju plugga hihi...puss

Josefin sa...

Hallå smurfen, har du kommit UT?

Annars jävlar är det jag som tar kontakt med vaktmästaren...*gggrrr*

Josefin sa...

haha men josseee han är på semeester =)

jag är ute och hemma i tryggheten

Anonym sa...

hahahahahahhahahahahahha