måndag 3 december 2007

I ditt huve

... som Kalle brukade säga. Så kände jag alldeles nyss I mitt huve!

Jag åkte till WC för att gå på ett danspass, när jag upptäckte att det var vikarien som enligt mig var katastof så blev jag otroligt besviken men kände att de var lika bra att stå ut.

Men hallååå hon var ju jätteduktig å där står jag och tjurar. Jag är positivt överaskad och gick snällt fram till henne efter passet och berättade att jag tyckte hon var duktig.

(på svenska betyder i ditt huve typ rätt åt dig men med mera kraft ... typ)

4 kommentarer:

My sa...

Vad roligt =) Hon var nog bara nervös första gången. Bra att du gav henne en andra chans.
puss

Anonym sa...

HAHAHAHA...alla är värda en andra chans, hon kanske hade en dålig dag sist =) gjort slut med killen eller arg över en C-uppsats haha PUSS

Josefin sa...

Bra där! Jag är stolt över dig! Man ska ge vikarier en chans vetdu....;) Kramus!

Anonym sa...

Ja, det har ju blivit många nya vikarier på sista tiden men men.. det är bra att du gav henne en chans. Missade tyvärr dagens danspass på WC, men det rycker i danstarmen (för har man hungertarm så borde det ju finnas den dans-tarm också...)