lördag 8 december 2007

Lördag morgon

Gomorron!!!

Sitter med en alldeles tom känsla i kroppen, jag vet inte varför. Meningen är att jag ska plugga men samtidigt så känns det bara onödigt när jag vet att jag inte får något gjort och tankarna bara flyger iväg till annat. Varför är jag ingen robot?

Gårdagskvällen var mysig, idolfinal hos Diana med Danne och Dianas kompis Per. Vi åt sjukt mycket och drack ännu mera cola mmm =)Sen så vann ju min favorit hihi yeeey !!!

Nu ska jag försöka, jag måste.

Ha en trevlig lördag alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det har gått bra med pluggeriet =) Själv är jag slö och trött och borde verkligen sätta igång nu, kanske kokar knäck först??? PLUGGA - KOKA KNÄCK hmmm??? Vad låter roligast =) PUHUSS

Anonym sa...

Känner precis som du, borde plugga men gör det inte!

Hoppas allt är bra.