torsdag 6 december 2007

Till Chris

Chris frågade i sitt inlägg hur vår dag har varit och härmed tänkte jag dela med mig lite mera ingående =)

Här är Gävles vackra bibliotek och det är där inne jag tillbringar mina dagar


Så här ser en liten del av biblan ut, de här är andra våningen och det är oftast där jag håller till. Mysigt va :P

Vi har även ett antal studierum om man vill sitta i grupper eller helt enkelt höja musiken på datorn och shaka lite, tyvärr går det inte då alla ser in.

EN fontän har de placerat mitt i biblan. Där kan man gå ut och andas lite frisk luft, är det soligt så finns det solstolar som man lätt somnar i. Vindstilla blir det i den lilla cirkeln blir det oxå. Otroligt bra!




Biblan by night, eller nu ser det ut så dygnet runt.

Så här glad är jag varje morgon när jag ska cykla i spöregn till skolan för att bosätta mig i den lilla bubblan.

Jag trivs absolut men nää jag tror hellre jag åker till dig Chris ;)

Nu är jag redan sen till biblan så bäst att jag skyndar mig :)

KRAM

2 kommentarer:

Chris sa...

Åhhh va kul att du fotade så man får se var du håller hus :-) Jag är så glad att ni fått svar nu och det ska bli så himla kul att träffa er. Börja planera kurser nu, jag rekommenderar STARKT Speech 5 med Mr.Ogata, alla vi har läst den och ÄLSKADE den...och det är INGEN hålla-tal-klass jag lovar! Kan tänka mig att det är en nyttig klass för dig som ska bli lärare också. Take it! Puss

Josefin sa...

ok de ska jag kolla upp =)