onsdag 12 december 2007

I´m alive, bara så ni vet

Tog en sovmorgon idag igen. tänkte först inte åka till skolan men fick dåligt samvete sen så nu är jag på väg, måste äta min gröt först så jag blir stor och stark.

C- uppsatsen går frammåt, jag har skrivit det mesta och mitt mål är att skriva klart innan nästa onsdag för då ska ja hem till sundsvall och fira underbara juleen! Iallafall så var inte min handledare så positiv när jag senast träffade honom, han sa inget negatvit, inget positivt heller .... saken är den att han inte ens avslutar meningarna. Jag vet inte, nån kommentar om att mitt resultar var för svagt men det får blir som de blir, jag ska iallafall skriva klart den i tid! Bajs uppsats!

Hur mår ni andra? Någon julstämning än? Jag vet inte alls vad jag ska köpa till mamma i julklapp, om någon har tips så messa mig gärna.

Josse, jag hörde att ni hade mysigt i måndags, jag önskar sååå att jag var med jag tänkte på er hela kvällen. Vi ses snart in da Sundsvall och på nått sätt måste vi få in Suneeeeee i scehmat.

skolan nästaaa
KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

åkte du innan nio?... hehe

Josefin sa...

nää ja var där 12 =)

Anonym sa...

hehe, din slarver =)

My sa...

Nääär ska jag få se Sune med er igen?? Aldrig? då gråter jag