torsdag 9 augusti 2007

bergsbestigning

Jag har legat i sängen hela dagen, det är helt underbart. Jag har ingenting jag måste göra eller vill göra förutom att ligga kvar här och det tänker jag göra! Tänkte även passa på att lägga in bilder från min minisemester på Veåsand!!! Egentligen när jag tänker efter så ska jag inte kalla det för semester då min bror ägnade tid till att spela in filmljud till hans kortfilm. Men inte klarar han sig utan sin syster så jag ställde upp med att skapa paddel ljud, gå på brygga ljud och stod tyst jättelänge! Besteg Skuleberget gjorde vi oxå, men vi tog liften istället för att klättra, hade lixom inte så mycket tid.

















Nu ska jag vila vidare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint det där berget ska jag med upp på!! men det där om det motsatta könet måste vi prata mer om... känns som jag inte hängt med på vem du gillar.... :p var beredd på att jag kanske ringer o sjunger lite karl-oskar imorgon ;) pussssssss

Anonym sa...

Han blandar mjölk och banan