onsdag 8 augusti 2007

nu e ja tillbakaaa

I´m back, mitt internet har varit ur funktion men efter en timme i telefon med comhem så är jag back on track!

Jag har haft minisemester på Veåsand! Jag kände att jag hamnat på landet när pappa började prata om att bonden varit här och plöjt, harvat och en massa ord jag inte kände igen. Fin gräsmatta hade vi allafall och de var väl det bonden skulle fixa. Min minisemester var toppen förutom rastlösheten man känner när det blir för långsamt vilket det lätt kan bli. Jag fick iaf några dagar med min bror, pappa och Jeanette med döttrar! Nu är jag tillbaka i Gävle och Cityfesten är igång. Jag var och kollade på dansuppvisningar tidigare idag och som vanligt så blir jag lika känslosam. Jag vill oxååååå. En tjej hade världens finaste utstrålning och hos lyste så mycket att de andra kunde lika gärna kliva av scenen!!! Utstrålning is the shit!

Ikväll har jag varit ute, dansade till en massa dålig musik, men de var skönt att dansa av sig iaf!

Imorgon ska jag ta igen allt bloggläsande som jag har missat de senaste dagarna!

Puss på er och godnatt!

Inga kommentarer: