lördag 11 augusti 2007

HT 07

Gomorgon!

Lördag igen, veckorna går så snabbt att jag inte alls hänger med. Om bara nån vecka så sitter jag där igen, högskolans bibliotek och dricker kaffe (och pluggar) Jag ser faktiskt lite fram emot det. Alla kommer tillbaka igen och man kanske får lite struktur på livet. Men sommaren har gått alldeles för fort, jag är inte riktigt redo än, inte alls nu när jag tänker efter. Men jag ska göra det bästa av situationen, det kommer bli bra, visst?

Skjut inte upp dina känslor, det kommer ikapp dig förr eller senare.

9 kommentarer:

My sa...

Vad gör du å Sara på bilden egentligen, hihi.

Anonym sa...

E ru sotis eller My? hihi

Anonym sa...

Josssseeee kom å dansa me mej imorrn på DC:s öppet hus...annette har klass =) pusss

Josefin sa...

sara försöker kyssa mig hahaha, imorn, är det idag? isåfall är de nog för sent :(
KRAAAM

My sa...

Jo, lite avundsjuk är jag allt =)

Anonym sa...

Nääää Josseee...imorrn e ju imorrn hahah på måndag asså =) pusss

Therese sa...

Bra där! Ett mål för mig denna termin är att få mer gjort I skolan för här hemma blir det ingen verkstad direkt... Man kan alltid ta datorn med sig eller läsa där. Är nog lite rädd för bibblan, hittar inge vidare :/. Kram =)

Josefin sa...

Therese, jag sitter alltid i biblan å pluggar å du får gääärna sitta med mig hihi. Kram

Therese sa...

naaaaaw. gud vad snääääääll du är *blinkar bort en tår*