torsdag 9 augusti 2007

ny lista

Jag hittade en lista på Cissis blogg!!!

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi: nej
Stått på scen: Jaaa och det finns inget bättre!!!!!!!!
Blivit dumpad: Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja de oxå!!!
Klättrat på berg: Jaa i skuleberget. Det får faktiskt räkna även om jag aldrig vågat ta den "farliga klätterstigen
Sett vita huset: nää

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: VARMT
Svart eller rött: oj varför rött för? varför inte rosa? Svart eller Rosa så säger jag rosa!!!!½
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Både och faktiskt, för när våren kommmer så har jag underbara vårkänslor och längtar till sommaren och när hösten kommer så längar jag ju till Jul. Båda känslorna är härliga.
Historia eller vetenskap: öööhhh , vetenskap!
Matte eller engelska: English Please!

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja, hoppas det
Gillar någon annan dig just nu: inte vad jag vet
Vad tittar du på hos en man: som sagt, utstrålning is the shit!

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal: nää
Kramat någon: Diana några gånger
Kommit sams med dina föräldrar: vi har inte bråkat
Bråkat med en kompis: haha jag och diana hade en minifight igår som varade i max en minut!

GILLAR DU ATT
Ge kramar: Det bästa!!!
Ge massage: Nja
Gå promenader i regnet: Med rätt person, Ja

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Ååå förra sommaren var underbar. Jag och Jonna var i Barcelona sen umgicks jag mycket med mina vänner här och där. Jobbade gjorde jag oxå men de måste jag göra för att inte bli rastlös.

Svär du för mycket: Av och till, men ja de gör jag. Jag ska skärpa mig!
När duschade du senast: igår kväll, ska ducha efter detta blogginlägg
Vilken färg är det på dina byxor just nu: haha har inga på mig, de är ju varmt juuu

Vilken färg har dina underkläder: röda
Vilken låtlyssnar du på just nu: Lionel Richi "Runnin with the night"
Vad är bredvid dig just nu: min säng

Hur ser ditt skrivbord ut: Har inget
Vad var det sista du åt: Äter frukost nu, mackor med ost å tomat!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min man och vår familj
Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: mulet men varmt
Vad gjorde du igår natt: dansade sen sov
Vem pratade du sist med på telefon: Jonna
Vad gör dig glad: Min familj såklart och världens bästa vänner!!!!! I LOVE U

Vart skulle du vilja du åka...
för att shoppa: ingen aning, till alla outlets i USA som sara å madde var på kanske.
för att festa: åå någonstans där alla bara dansar, där alla skiter i hur man "ska" vara. Motsatsen till Goya typ. Sen vill jag gärna ha en egen dansyta för mig och mina vänner!
för att ha sommar: värmen, vart som heelst

Vill du ha barn: Jaa, jag träffade ett barn igår som jag funderar på att ta. Hon är världens sötasteeee
Vad ska dom heta: Min dotter ska heta Frida i mellannamn efter farmor! (åså kommer tankarna om att ja kanske inte får någon dotter och blir genast lite nervös, jag måste ju få en liten dotter juuu )

Jaha då var det klart. Lite lång lista kanske. Nu ska jag avsluta frukosten! KRAM

4 kommentarer:

My sa...

Bra svar =)

My sa...

Å bra att du är tillbaks. Vet inte hur många gånger jag suttit och förväntansfullt uppdaterat din blogg, hahaha

Anonym sa...

De e klart du får en dotter =) ja ska oxå ha en..pusss...mm håller me my GOOD TO HAVE YOU BACK IN BUSINESS

Josefin sa...

ååå så glad jag blir att ni vill läsa min blogg hihi