onsdag 15 augusti 2007

The OC

Klockan är 17.04 och jag har precis avslutat sista säsongen av O.C. Jag har varit besatt av den här serien och vägrat missa ett avsnitt. Jag har skrattat högt, gråtit och verkligen levt med "The Cohen family" och "The Coopers family".

Något hände efter näst sista säsongen. Min bästa Nadja flyttade (vi levde för O.C tillsammans) dessutom så dog Marissa Cooper. Det var dags att lämna Orange County och göra något annat på onsdagkvällarna kl 21.00.

O.C började sändas kl 20.00 istället (inte den bästa sändningstiden)och jag visste att serien inte längre höll måttet. Men jag var så fast att jag inte ens kunde se reklamen, jag ville så gäärna veta hur det fortsatte. Iallafall så kunde jag inte hålla mig och började kolla igenom de sista avsnitten. Som jag trodde så var serien mycket mycket sämre men trots det så är jag glad för slutet jag fick se idag var så mycket bättre än det jag fick se när jag valde att lämna O.C första gången.

Jag vet, pinsamt inlägg men så är det! Jag älskar O.C, jag är kär i Summer Roberts. Serien är som alla andra amerikanska ungdomsserier men de fick mig att fastna och jag kommer aldrig glömma Seth, Summer, Marissa, Ryan och alla andra!





4 kommentarer:

Anonym sa...

SKÄRP DIG JOSSE!!! De va ju inte alls ett pinsamt inlägg...jag älskade oxå OC....dom va så söta ihop marissa&ryan seth&summer =( puss på er

Josefin sa...

haha skönt att höra

Anonym sa...

vem älskade inte OC???? fick du oxå en tomhetskänsla i magen efter sista avsnittet..? det fick jag. Fin du blev i håret =) sååååå långt ju, lite avis faktiskt.. saknar dig sef.. puss

Josefin sa...

ÅÅ Nadja hihi. Det kändes riktigt tomt, man vill ju lixom följa med för alltid =( Saknar dig Zlenke