onsdag 22 augusti 2007

Orkeslös

Det är jag hela tiden, jag orkar inte ens göra en adressändring jag flyttade för tre veckor sen.

Vad jag borde göra men inte gör:

Adressändring
Städa klart på Triangeln
Sola, brun utan sol, vad som helst
Skaffa böcker till kommande termin på HiG
Träna
Sola igen
Tänka på mig själv
avboka en tid
Blogga seriöst

Det enda jag egentligen gör är att diska när det behövs.

Vad jag gör men inte borde göra


Ligga i sängen
sitta vid datorn
zappa mellan kanalerna, det är ingenting bra innan 19.30 ändå (Vänner)
inte solar
bloggar oseriöst

Jag e snorig oxå, jag är nog sjuk. Då ska man vila.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men kvart över tre är det fresh prince iaf =)

Josefin sa...

hihi ja de såg jag

Anonym sa...

jag vill va där och vara onyttig med dig.... jämt!!! //grillbritt

Therese sa...

Worldbattle på king.com. jag är fast. ska byta program till dataingengör tror jag.

Josefin sa...

Jäkla grillbritt varför e du inte hääääär

Therese!! va säger du?