fredag 17 augusti 2007

Tråkbloggar

Back in Norrland! Jag var å hälsade på Chris idag, hon var söt i sina solglasögon och gav mig en rosa mysdress!!! Jag ser ut som 10 år i den, helt underbart skön och rosa =)

Ikväll blir det en lugn kväll hos mamma, lite smått irriterad över att jag är tjej och därmed lätt ältar en viss sak. fan ! Varför ska man behöva ta distans helt plötsligt? jag förstår inteeeeee. Hur ska det nu bli? Vad kommer hända? Kommer jag ens överleva? fan igen

Imorn ska jag på 25 årsfest hos Fia, det ska bli kul att träffa henne och Chris lite mera. Kommer att sakna My som är hemma i uppsala å pluggar, världens bästa pluggare!!! Jossan som ligger hemma och är sjuk och Sara som är hemma och sparar pengar så hon kan shoppa med mig på Ross i LA haha

Jag känner mig för tråkig för att utsätta er för mera bloggande! KRAAAAM

4 kommentarer:

Josefin sa...

jag måste kommentera mig själv. Det klart att jag överlever!!!!!!!

My sa...

Du är stark, självklart överlever du =)Annars måste du ringa!!
Och om jag vore väldens bästa plggare skulle jag ju inte sitta här nu överhuvudtaget, haha.
Love ya

Chris sa...

jag ser lite bättre idag =) hörs om en stund nu måste jag äta frukost innan jag dör. =) Puss! Kul att du myser i den rosa...den e superskön!

Josefin sa...

Även världens bästa pluggare måste ta rast, annars är man inte mänsklig sådeså!