måndag 29 oktober 2007

Bilder säger allt ..eller

Nää jag har ingen aning om hur ja ska summera helgen, vet lixom inte vad jag ska skriva? Kan inte någon annan göra det, (jossan, fia, My) så kan jag länka ist??? =)

Lite bilder lägger jag in iaf









Söndagmorgon hos frissan, okristligt ;) tidigt. Jag har en stark känsla av att vi användes som försökskaniner! Va hände med svallande lockar och hollywood hår?











Tack till:
- SJ
- Anne-Lie som vill ha med oss på galan
- Scandic Hotel
- Thomas som fixade fribiljetter till Ladies night och drinkbiljetter =)
- Sara, My, Jossan och Fia

Helgens höjdpunkter:

- Att stå på scenen så klaaart
- Jag fick umgås med mina tjejer vääldigt mycke
- Tågresorna, resan till S-vall hade en trevligare tågvärdinna och godare macka än resan tillbaka, men på resan från S-vall hade jag trevligare sällskap.
- Att stå på scenen
- Stenmarck var där, skäggig!
- Oscar, Alla var där, alla jag känner i Sundsvall iaf vilka inte är så många. ÅÅ så roligt det vaaaar
- Helgens move, ni kan be Sne visa den!
- tom rad, lämnar åt dig som vill fortsätta på min lista


Helgens tråkigaste:

-hmm, det var rätt tråkigt väder idag
- Ingen sushi för oss på hotellrummet igår då allt i Sundsvall stänger väldigt tidigt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi längtar tills vi har så här kul igen!! PUSS Fialotta

Anonym sa...

Nu har jag spanat in ditt mega-hår! :)
du verkar ha haft kul! ses nästa gång på dansisen.