onsdag 24 oktober 2007

Överskrift

Jaa då har jag haft möte med min handledare och C uppsatsen är på gång. Hur känns det då Josefin? Jodå förrutom en viss panik så känns det väl ok. Mitt ämne är jag nöjd med, det var även min handledare. Ett problem bara, jag har ärligt ingen aning om vad jag egentligen vill komma fram till men sånt där kommer väl med tiden hoppas jag.

Annars då, så satt jag duktigt kvar i skolan idag och "pluggade" Pär kom och joinade så vi snackade mest om annat, men lite fick jag gjort iallafall.

Myy!! Hur gick det med tequilan igår? Jag väntade mig att du skulle ringa mitt i natten å svamla men det gjorde du ju inte =(

Nu ska jag piggna till å gå på ett danspass på WC, sen blir det till att packa för imorn anländer jag till Sundsvall =)

KRAAM

1 kommentar:

Josefin sa...

Åker du till S-vall imorgon??? Jag är avis!!! Buhu...Well well, jag och Sara ska iaf picknicka på lördagkvällens tågresa :)

Ses snart, puss!