torsdag 25 oktober 2007

Första klass jao ;)

Gokväll!!

Önskemål att jag ska berätta lite om danspasset igår...

Som instruktör var hon bra, sådär käck som man ska vara (precis det jag har svårt för) Jag vet inte vad jag ska säga om själva dansen, det enda jag kan nämna är att jag kände mig nere efter passet. Jag var helt enkelt ledsen. Jag har aldrig varit med om att dans har gjort mig ledsen, ok att det inte allid är roligt men inte fan ska man gå och bli deprimerad och må dåligt en hel kväll... Jag vet att andra uppskattade hennes pass, så jag får nog bara stå ut.

Annars då, så är jag för närvarande i Sundsvall vilket känns skönt, ännu bättre blir det när mina bästa tjejer kommer hit. Jag måste berätta lite om resan hit. Jag tycker inte alls om att åka tåg och jag gör det för ofta redan, men denna gång slapp jag betala då Välgörenhetsgalantjosan betalar allt. Första klass med stora säten, ok det kanske inte låter såå häftigt men när de kom och erbjöd mig en räkmacka, Cola oc två chokladbitar då jäklar var det lyxigt. Jag satt där och njöt av att passa in haha. Jag var omringad utav kostmnissar med laptops och jag är såå glad att jag valde jeans ist för mysbyxor just idag. Jag längtar redan till hemresan :P

Nu är alltså helgen jag har väntat på här ... jag ser verkligen fram emot det.

Kom hit fort mina sötaste vänner, jag saknar er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahha Snobben, för fin för det vanliga folket =)

Anonym sa...

josse josse josse...ja kommer snaahaart...puss