tisdag 23 oktober 2007

Utbildningsradion

Är ett jäkla bra påhitt, jag önskar att jag hade tid att se alla program. Nu sitter jag här och verkligen behöver plugga, men UR tar all min uppmärksamhet. Jag undrar om jag kan kontakta dom och hyra en massa material och ha en hel UR helg, UR maraton shit vad jag skulle lära mig saker... tror jag

Jag får smått panik när jag inser hur många avsnitt jag missar varje dag, Det är ju så mycket jag borde veta, borde ta ställning till innan jag är färdig lärare eller inte bara för den sakens skull jag är ju vuxen och då ska man ju veta saker.

Jäklar, jag är snart färdig lärare, religionen e klar till jul ju AAAHHHH PANIIIK jag kan inte direkt säga att jag är grym på ämnet.... men jag blir väl innan jag går i pension. Jag tror jag ska använda mig utav UR när jag är färdig, hyra filmer till varje lektion hihi

Nu ska jag se "muslim i Europa" på Utbildningsradion såklart!

Ha en underbar Tisdag och njut av höstsolen som metrologerna lovade!

Inga kommentarer: