måndag 29 oktober 2007

Just Dance

Alltså, som sagt varför plugga när man kan dansa...


Varje gång jag står på scenen (händer inte alltför ofta nu förtiden) så inser jag ju att det är där jag vill vara, jag vill dansa för alltid varför ska det vara så jäkla roligt???!!!

En grym känsla är alldeles innan man ska in på scenen, att stå precis bakom ridån och studsa runt till numret som är innan, värma upp och panik-gå-igenom koreografin en sista gång. Igår var jag riktigt nervös och kände att jag hellre skulle vilja gå och sätta mig i publiken ist, troligtvis för att det var så länge sedan jag dansade inför publik, men när jag äntligen stod där så ska ni i publiken vara glada att jag tillslut gick av. JAG VILLE INTE GÅ AV SCEENEEEEN

2 kommentarer:

Chris Olai sa...

åhhhh jag dör va ni e coola!!!! va snygga linnen!!!! jag vill se mera bilder, tänk på mig jag var ju inte med...jag grät nästan!!!!!! PUSS jag är säker på att ni va BÄST på galan!!!!

Anonym sa...

hehe ja det var jag men hon va pa VIP avdelningen hela kvallen sa vi hann aldrig prata eller jag fick aldrig chansen att halsa fran dig ;-)