måndag 1 oktober 2007

Ta inte mitt barns blivande namn ...

Hemma, mätt och belåten! Belåten då tänker jag på farmor men vet inte varför ...

Frida Otilia Norberg världens vackraste namn, min farmors namn. Så länge jag kan minnas så har jag sagt att min dotter (om jag nu får nån) ska heta Frida efter farmor. Nu visar det sig att Jocke och Henke har tänkt samma sak så jag tror att jag går på Otilia istället. Nu tar ni inte det namnet!!!!!!

Var på danspass idag på WC, underbar instruktör som använde sig av Brittan i uppvärmningen och sa även några fina ord om min favoritidol. Nu är Jonna och Zorro här och vi väntar med spänning på att få se Dianas omölerade rum...

Peace Out

2 kommentarer:

My sa...

hihi, det hade man ju nästan kunna förväntat sig att dom tänkt likadant =) Men Otilia var jättefint. Roligt att det var så ovanligt

Anonym sa...

Otilia var riktigt fint namn, borde du ta, alla heter ju frida redan så...