måndag 15 oktober 2007

helgen ...forts

Jaa vart var jag....

Lördag natt: Vi somnade tillslut, vaknade till av Mys dansande i sömnen hahaha men somnade sedan igen.

Söndag morgon: Vaknade, åt frukost och åkte in till stan. Där sa jag hejdå till My och Fia som skulle vidare hem. Jag och Sara, träffade Madde och en tredje Josefin för att shoppa lite adidas grejer, det blev inte så mycket för min del hehe om man jämför med madde :P

Söndag eftermiddag: Middag med Sandra på en kinesisk restaurang, såå gott och såå mysigt!!! Massa snack som vanligt och lika trevligt som alltid Grattis i efterskott och grattis till jobbet!

Söndag kväll: Hängde med Madde å Sara på deras rep, det var nästan olidligt att sitta och titta på när de dansade i timmar, jag ville oxåååååå

Nu är jag äntligen hemma, Tack för skjutsen och maten Tiam

nu ska jag sova! KRAM och gonatt

Inga kommentarer: