söndag 14 oktober 2007

Rapport från Huddinge

Fredag: Anlände 16.30 på centralen. Där möttes jag av Ching och vi gick till kungsträdgården och fikade.

Lite senare på fredag: Träffade Sara och Fia, besökte favoritrestaurangen CiaoCiao, senare gick vi hemmåt för en lugn hemmakväll

Senare på fredag kväll: Madde ringde, jag och Fia fattade ganska snabbt vad hon å Sara pratade om och vi flög upp ur sängen. Utekväll blev det och massor med dans!

Lördag morgon, tiiidigt: Dansträning på S.A.T.S det gick faktiskt bra men jag känner mig inte redo för att inta scenen än...

Lördag lunch: Träffade världens sötaste Nadja, vi åt på ett trångt fik men med härliga fotöljer och en god lasagne. Jag saknar dig massor!!! Och snart ses vi igen, då ska jag bosätta mig hos dig ist för Huddinge =)

Fredag em/kväll: Middag med Sara, My och Fia. Resten av kvällen har vi legat halvdöda i sängen och myyyst. Det har blivit något av en tradition att locka håret på varandra och My blev sååååå fin

Nu ska vi sova, äntligen

Tack och Hej

Just ja, en sak till. Jag älskar mina underbara vänner !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha så var man ut ikväll. som vanligt när du är borta, hehe när ska vi shaka ihop då?.. vaavavavava =)

Anonym sa...

Jossseeeee...det var en mycket fin rapport av helgen..du hann med mycke du =) för å inte lägga till dagens bravader =) pusspuss hoppas du e hemma snart roomie boomie