måndag 8 oktober 2007

En morgon på jobbet

Efter en galen helg kan de var skönt att få vila ut, men det fick jag inte. När klockan ringde 6.00 imorse så trodde jag att det var ett skämt, jag är inte säker på om jag ens hade somnat ...

Jag tog mig till jobbet i höstkylan och det gick bättre än förväntat. Det kändes riktigt skönt att göra lite nytta istället för att bara slappa hemma. Skolan och jobbet fanns inte i mina tankar den här helgen och det har varit riktigt skönt. Men nu är det nya tag, jobb, skola och träning!

På jobbet träffade jag en söt tant som bad mig följa med ner till källaren, genast fick jag obehagskänslor.... gillar inte källare och det skulle inte förvåna mig om det finns lik där nere, de brukar väl hänga i dom där tyg garderoberna eller... Hissen tog oss ner till källarvåningen och där möttes jag av en Blåbiil, wee så lycklig jag blev och började tänka på farmor, helt plötsligt var jag liten igen och åkte runt på en sparkcykel jag kallade för blåbilen. Jag såg inget lik!!! Och lättad åkte vi upp till verkligheten igen.

Träning nästa!!!!

2 kommentarer:

My sa...

Ååååå....jag vill åka blåbil =)

Anonym sa...

Tack för kommentaren =)
Usch, jag har också vart nere i den källaren, och trodde jag skulle se lik, men var lika tursam som dig och slapp =)