måndag 18 juni 2007

Back i Gävle

Nu är min semester slut. Ett regnit Gävle hälsade mig inte speciellt välkommen men nu är jag tillbaka so deal with it!

Jag har haft en härlig vecka och en asbra helg. Kort resume =)

Fredags kväll: kom My, Jonna och Diana,vi gick ut för att dansa, det var helt ok men jag tror ärligt att alla på klubben var höga. Jag har aldrig träffat så många konstiga människor på så kort tid.

Lördag: Dagens uppgifter var att handla och festa! Handlingen gick bra men vi hade en vakt efter oss hela tiden. Han trodde nog att vi snodde hårsnoddar vilket vi inte gjorde. Han gav upp efter att My och Jonna varit väldigt tydliga med att de inte tyckte om att han följde efter oss och smög bland hyllorna.

Kvällen var super. Fest hos mig med mina danshomies, Diala, Morena,Diana och Jonna. Vet inte riktigt vad mer jag kan säga än att vi dansade asset av oss hehe. Roligt var det.

Mina ord säger inte så mycket så jag lägger in bilder ist.

Diana och Jonna leker ute på gräsmattan hehe, vad dom leker vet jag faktiskt inte.


Middag på balkongen =) Grillningen gick sådär med våra hamburgare men en stor stjärna till My, Diala och Maria som tog på sig uppgiften att lukta grillrök.

Efter grillning var det dags för tårta.

Jag, Diana och Jonna

INTRO på plats, då kan det inte bli annat än galet. Det blev en kort charader som Jossan kämpat med (underbara meningar) men sedan lockades det att dansa med lampan ist ...


Ute på klubben ville vi inte "slita ut våra skor" så det blev barfotadans. Min ånger om att jag inte hade låga skor på mig kom direkt när det var dags att ta på sig klackarna... varför plågar man sig så?

När vi ääntligen kommit hem så var det dags för tårta igen och igen och igen hihi

Inga kommentarer: