fredag 1 juni 2007

Sommarlov

FREDAG men känns som söndag! Igår var det fest. Varför... joo alltså de var förfest till festen som är imorn, och sen på tisdag är det efterfest för tömningen som är imorn!!! JAG ÄR KLAR MED SKOLAN !!! JAG HAR SOMMARLOV utan att jag själv fattat det så var jag helt plötsligt klar. Vad ska jag nu hitta på nästa vecka? Iallafall så får vi festa mycket nu för vi har klarat av ännu en termin på högskolan!!!!

En mycket rolig och lyckad kväll blev det igår och vi dansade ihjäl oss som vanligt. När min kamera kom fram så blev vissa lite oroliga och sa att de måste kolla om bilden är bloggmaterial eller inte haha. jag skulle väl aaaldrig lägga in bilder ni inte tycker om =) Senare frammåt natten blev det lite smått struligt men vi börjar bli vana med det.

Idag vaknade jag alldeles för tidigt och är rädd att min trötthet kommer att titta fram kl fyra när jag ska börja jobba! Jag och Maria gick för att äta lunch på waynes och blev stoppad av en otroligt fin kille med verkligen fina ögon. Han frågade mycket och jag blev lite smått besviken på Maria som valde att avsluta samtalet jag tycker att han kunde få fortsätta med sina frågor. Tråkigt men trevligt

Nu avslutar jag bloggandet för stunden och kanske återkommer ikväll!

KRAM på er alla

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va avis jag är på dig nu när du är klar med allt skolarbete =) va skönt! på måndag (hoppas jag) börjar mitt sommarlov =D haha.. kram kram! /linda