tisdag 26 juni 2007

Spelet

3 dagars ledighet från jobbet och från bloggen! Men nu är det dags att ta tag i allt igen. Efter två timmars sömn vaknade jag kl 6 för att gå till jobbet. När jag är ledig så vänder jag på dygnet på en gång därför blev det endast 2 timmars sömn om ens det hehe.

De senaste dagarna har jag bosatt mig hos Diana, vi har promenerat, tränat, ätit, ätit igen och haft högläsning. Vår bok för tillfället är "Spelet" som handlar om hur killar fixar tjejer! Kan vara bra att veta hehe. Man får väl ta den med en nypa salt som man säger... men den är rolig iaf. Jag har även lärt mig "Gul bil" vilket går ut på att, ser man en gul bil så ska man slå till den man är med å skrika gul bil... ja de låter barnsligt och det är det, men promenaderna blir så mycket roligare. Jag anser mig själv som vinnare då Diana fuskar å slår till mig lite då och då utan att en gul bil syns i sikte.

Igår kväll grillade vi hos Jonna, Carlos gör den godaste maten och jag åt som en gris!

Nu ska jag och Diana mobilshoppa, tyvärr inte åt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååååå...det låter som att du har det väldigt trevligt där i Gävle =) tjaahaaadå puss