torsdag 14 juni 2007

summering

jag har vänt på dygnet :( jag tycker inte om det alls. Tur att det är dåligt väder, då missar jag inget :)

Summering av gårdagen:

mamma hade tagit ledig, vi var på stan ett tag sedan åkte vi till mormor. Mormor hade tidigare på dagen haft dansuppvisning. Den människan är otrolig hon är mer upptagen än alla andra i släkten tror jag och rykten säger att hon är grym på att dansa hihi. Vi kollade på gamla foton när kusinerna var små. Mina bröder var så söta haha

Sen var det dags att träffa Diala, vi har inte setts på 3 år men hon var samma Diala som alltid. Vi gick runt i Granloholm i ca 2,5 timmar jag har aldrig varit i hela granloholm faktiskt. Vi hade myyycket att prata om.

Sen hamnade jag hos jocke å kollade på film =)

Jag orkar egentligen inte blogga för jag är trött och tråkig men jag känner att jag måste, annars kommer Kalle tro att jag inte gör nånting om dagarna hihi. Jag ber om ursäkt för mitt tråkiga inlägg.

Ha det bäst alla kramkram

Inga kommentarer: