tisdag 19 juni 2007

What a Day

Vilken dag! Jag har varit sjukt aktiv hehe om man jämför med förra veckan.

upp kl 6 för att jobba! slutade tolv

Gick hem för att och tvätta, men ....

Låste ut mig själv, sprang snabbt som fan ut i tofflorna för att hinna med Micke som precis gått till skolan, jag hann!!!

Så min tvättning fortsatte, städning blev det oxå.

Jag vilade lite snabbt och gjorde mig iordning för dagens andra pass på jobbet.

Väl på jobbet så kom de fram till att jag inte skulle jobba! JAg hade kollat feeel. Vilken miss jag som tackat nej till Justin för detta kvällspass.

FÖRLÅT JUSTIN för att jag svek dig ikväll. I will make it up to you =)

Det har lixom inte gått såå bra idag, men dagen avslutades bra med en öl på Brända Bocken med vänner! Jag var hungrig så nu snurrar det i skallen!

Tack å hej leverpastej

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEEEEEEEJ!! missade du Justin! Damn Girl! det får man ju bara inte.. =/ hur e allt annars då? bor du på nya plejset nu? =D kram

Josefin sa...

Vad du på Justin ????? annars e bra, bara jobb nu. Bor kvar på vårt ställe =) IT will always be our place =) Flyttar 1 augusti

Hur har du de