torsdag 28 juni 2007

Tack för ditt stöd

Alltså .... jag trodde ni var mina vänner My och Sara, jag kände verkligen inget stöd från er när tanten krossat mitt självförtroende, snarare kände jag hur ni skrattade med henne åt mig, åt mig att jag är platt å ser ut som en liten skitunge. Jag är djupt sårad och gråter nonstop. Nu måste jag alltså hitta nya vänner som tycker om mig och accepterar mig som den lilla skitunge jag är.

hihi närå jag gråter inte jag tycker fortfarande om er Sådeså! Så lätt blir ni inte av med mig haha.

Igår kväll (onsdag) jag var sjukt trött det har jag varit i veckor nu och tröttheten vägrar försvinna, iallafall så skulle jag, Jonna, Diana och Joanna gå ut å festa. Det började toppen. Diana bjöd på Ugandisk middag det var supergott. Ist för ett speciellt Ugandiskt bröd så gjorde hon pannkakor. Vi förstörde den ugandiska stämningen och tog fram grädde och sylt. Förlåt Diana men de var sååå gott. Maten var grym iallafall. Men efter middagen somnade vi nästan hihi. Vi lyckades ta oss ut till dansgolvet iallafall och roligt blev det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

JAG HÅLLER MED DIG! Du skulle gett igen med samma medel och sagt nåt i stil med "Och du ser ut som en tant, blind och med hängrumpa" DU har väl visst rumpa..även om den inte är som en ladugårdsdörr!!!! =) Saknar dig jäntan min =) Puss!!

Anonym sa...

Men Josse då =) inte ta illa vid dej...se det som en komplimang istället...jag skulle gärna vilja ha din rumpa hihi..å det e vel klart vi tycker att du är fin som du är..har ju aldrig påstått nåt annat jö sweets PÖSS

Josefin sa...

haha tack Sara, jag behöver kärlek nu för tiden så de var skönt att höra hihi puss

My sa...

hihi, vi tycker ju om dig för att du är en skitunge =)och jag har ju inte så mycket som sticker ut jag heller, hehe. That's Life...
Love ya

PS kom hit imorn å shaka med mig å chris =)

My sa...

PPS om du kommer hit får du massa godis, chokladbollar och dammsugare som jag lyckades få med mig från Örebro =)

Josefin sa...

ja vet inte, har planerat med tjejerna att vi ska ut imorn ... får se men jag tror inte =(

KRAAAAM