onsdag 6 juni 2007

sorg+glädje=förvirrad

Sista kvällen med alla, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller hur jag ska bete mig. Jag är lycklig men samtidigt väldigt ledsen. Jag åker till My imorn, det behövs... när jag kommer tillbaka till Gävle är alla borta Kalle och Maria mf.

Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på att livet måste gå vidare, jag och Kalle kommer att gå vidare åt olika håll. Jag förlorar en underbar pojkvän/vän, jag vet att du finns kvar men det blir inte på samma sätt. Du tillhör Malmö och det är där du ska vara om du vill. Jag är evigt tacksam att jag träffat dig och du kommer alltid att betyda mycket för mig, men vad gör man när båda dras åt olika håll. Ana bahibak /din söte

Maria är en annan vän som försvinner ifrån mig, genom att bo i korridor så träffar man många man aldrig skulle lära känna egentligen. Maria är en sådan person vi är otroligt olika men kommer ändå bra överens och har riktigt roligt. Jag kommer att sakna dina citat som jag egentligen inte fattar någonting av, våra kaffestunder och långa frukostar. Tack för att du kom till femman och att du ville vara med mig =) Vi ses i sommar! Älskar dig

Jag är väldigt tacksam till de som stannar här! TACK TACK TACK

Sista dagen har varit underbar. Jag och Kalle + ca 15 till har spenderat hela dagen i Boulognern. Solat, spelat spel, grillat och bara njutit. Jag har inte bränt mig mera för idag var jag duktigare med att använda solskyddsfaktor =) Nu ska jag tillbaka till Sverige - Island matchen! Väldigt tråkigt att Zlatan inte spelar än men samtidigt så måste han ju få vila.

Älskar er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag älskar också!! Balls balls balls det här är görjobbbigt

Josefin sa...

Och jag älskar dig med :) Va fint du skrivit vännen! Förstår att det är jobbigt...Men du är stark och efter regn kommer solsken. En massa sol tror jag =). Hoppas du & Mysan får det megamysigt i Uppsala! Jag åker till Norrland imorgon så kan tyvärr inte joina er...=( Men vi ses ju i S-vall! Stora kramar!

Chris sa...

Allt sker av en orsak Josse, så ser jag på det. Man går vidare i livet och ödet får visa vilka man kommer ha kvar i sitt liv. Du är världens finaste tjej och tänk på allt som är bra i ditt liv så känns det lite bättre i allafall!! Puss, vi ses nästa helg! =)))

Josefin sa...

Tack =)

My sa...

Hello...Sitter här och väntar på dig också...Skynda dig =)