söndag 10 juni 2007

i'm back

Nää nu får det vara nog med bloggpaus, jag kan inte svika er längre nu. Jag vet själv hur tråkigt det är när jag ska kolla era bloggar åså har man redan läst det senaste inlägget hihi

Jag har haft en härlig helg hos My. Vi var ute och dansade i fredags på BJ. Martin kom och hälsade på oxå det var riktigt kul att träffa dig!!! Jag har skoproblem. Mina fina skor från nyårsafton tycker jag mycket om och de gick bra att dansa i dom oxå men faaan så ont det gör när andra tjejer med liknande skor trampar med sina stilettklackar på min fot. AAAAAAAAJJJ!!!!!! jag blir inte arg egentligen för det är väldigt lätt hänt men när man står där och det känns som att man fått en spik igenom foten så kan jag inget annat än att bli arg på denna människa grrr. Två dagar senare och det gör fortfarande ont så troligtvis kommer jag ha sår på foten hela sommaren för jag har tänkt dansa ute massor sådeså!

Nu är jag hemma i Sundsvall och har fått äta lunch och middag + efterätt utan att jag själv behövt betala, laga eller diska!! kan det bli bättre NÄÄÄ

Nu avslutar jag detta inlägg så ni orkar läsa hela!
Massa kramar till er alla



Saknar saknar saknar dig

3 kommentarer:

My sa...

Det var riktigt roligat att ha dig här. Bra att du blir ompysslad hemma, med mat och sånt.
Ses snart, love ya

Josefin sa...

men varför e du inte på msn ????

Anonym sa...

nice att se dig back, missade dig nyss på msn, hoppas du mår bättre iaf/Emil