fredag 15 juni 2007

Minnen

Tjo!

Jag är fläckig i ansiktet!!! jag lyckades inte lika bra med brun-utan-sol denna gång. Jag har läst att man kan skrubba med mjölk =/ låter inte så jättefräsht kanske. Någon som har tips till mig? =)



Imorse läste jag "sundsvalls gatufestest tidningen" Jag har inte ens tänkt tanken på att jag inte ska vara här jag ska ju jobba i Gävle då :( Jag började tänka tillbaka på allt vi har varit med om under Gatufest veckorna haha. Så många dansjobb och tävlingar hit och dit, INTRO ägde u know. En sommar hade vi så många jobb att jag blev sjuk av stress, men åå så roligt det har varit. Vi klev upp tidigt på morgonen och dansade hela dagen, (eller bara satt å låssades dansa) sen var det fest på kvällen dag ut och dag in. Nu är man för gammal, tillräckligt gammal att man kommer in i öltälten med den högsta åldersgränsen utan några problem. Hoppas att några andra värdiga dansare har tagit över vår plats och får ha lika roligt som vi haft det.

Nu ska jag städa upp lite för ikväll kommer My, Jonna och Diana till Sundsvall.

Puss å kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

cool bild, ser seriöst ut/Emilioo...

Anonym sa...

NITRO!!!! =D