onsdag 6 juni 2007

Kursportfölj inlämnad!!!!!


Blandade känslor råder på Triangeln och senaste tiden har det varit upp och ner. Nu är det slut på Triangellivet. Det är sommar och en del flyttar för alltid medan vissa åker hem över sommaren. Det är sorgligt men riktigt skönt. Idag lämnade jag, Jonna och Pär in våra kursportföljer i skolan, det är en sån härlig känsla att bara lämna över allt och släppa det som så länge har plågat oss. Nu kan jag inte göra mera.

Jag och Jonna gick sedan till Boulognern med varsin sallad till lunch och stekte i solen i flera timmar. Svensk och blek som jag är så tänker jag på de där med att skydda mig, jag använder hög solskyddsfaktor för att slippa se ut som en tomat senare på kvällen, ett misstag jag gjorde var att bara smörja riktigt på framsidan av kroppen så självklart lyckades jag bränna ryggen, jag är halvtomat för tillfället!

Ikväll blev det ett sista besök på Max med Kalle, lika gott som vanligt! Jag kommer saknar mina max besök med Kalle, han är min maxhomie. Jag kanske helt enkelt måste överge Max för alltid nu, får väl se hur det går. =(

En glad Jonna lämnar över sin kursportfölj

Inga kommentarer: