fredag 14 september 2007

Britney

Nu har jag äntligen kollat på hela Brittans uppträdande från MTV galan. Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan jag får men jag sitter och spänner mig och bara väntar på att hon ska explodera som hon alltid har gjort men jag vet ju att hon inte kommer att göra det. När hon dansar ser hon så osäker ut och jag kan beskriva det med en viss "shakira dans" (Danscenter ni förstår väl vad jag menar?)Det värsta kom nästan i slutet, Brittan brukar alltid le och se så söt och glad ut när hon tar emot aploderna denna gången log hon men jag kände inte med henne, jag blir bara ledsen.

Som Jossan säger vi måste göra någonting, men vaaad? Fortsätter hon så här får hon hellre lägga av och jag kan fortsätta njuta av hennes gamla shower men helst vill jag ju att hon ska komma igång på riktigt. Snälla brittan snällaaaaa

Inga kommentarer: