tisdag 18 september 2007

Älskar

Det här ger mig rysningar. Jag kan kolla om och om igen och njuter lika mycke varje gång.

Jag kan nog inte beskriva hur viktig musiken är för mig. Jag tar mig ingenstans utan mina hörlurar i öronen, oftast kör jag några låtar om och om igen till jag tröttnat. Är jag ledsen kan musiken göra mig på bättre humör, är jag stressad kan musiken få mig att slappna av. Det bästa med musiken är att jag kan försvinna för mig själv och drömma mig bort till en annan värld, en värld där det jag vill ska hända, händer.

Något annat som får mig att försvinna från verkligeheten är att gå på konserter och musicaler, jag hoppas på att få se en i helgen! får jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm...du kanske inte får se en musikal...men du kanske får se en show...med thomas på scen hihi pussen

Anonym sa...

går ingenstans utan min mp3 heller, ruggigt viktigt den...