måndag 3 september 2007

Effektiv, thats me!

Idag vaknade jag klockan 8.00 av att Bengan ringde å väckte mig, å vet ni... jag klev upp då haha. Jag kokade gröt och gjorde en massa viktiga och tråkiga saker.

- Betalade försenade räkningar

- Kollade upp böcker till min kurs

- kollade upp csn å lite mera saker

Efter min givande frukost åkte jag till biblan och bråkade lite med bibliotekarien, efter att missförståndet ordnat upp sig så hade jag fixat 1 bok utav fem.

Vidare åkte jag till stan och inhandlade lite värktabletter, jag är förkyld och har ont i halsen, när jag nyser så kommer det en massa snor.

Träffade Bengan och lämnade ifrån den sista nycklen till Triangeln

Cyklade vidare till skolan och här har jag gjort så mycke saker att jag nu har tid att blogga.

Jag har nu 3 böcker utav fem, de andra två finns som referenslitteratur så jag känner mig rätt nöjd och sparar pengar för den delen.

Det räcker för idag, läsa böckerna kan jag göra en annan dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRYMMASTE nya utseendet hihi...pretty in pink har din blogg VERKLIIIGEN blivit hihi puss

Anonym sa...

Good girl...

Anonym sa...

Hej gumman! ROSA är den BÄSTA färgen! Hur kan man inte gilla dej??? Skanar dej Puss Puss // Fia