söndag 30 september 2007

Seg Söndag

Jag försov mig, vaknade av att jobbet ringde och frågade vad jag gjorde hehe. En kvart senare satt jag nyvaken på kontoret, bra gjort av mig tycker jag!

Slutade redan kl 11 och gick hem för att äta min efterlängtade frukost =) Somnade i soffan och sooooov.

Dagens planer:

1. Vila

2. Äta mat hos Jonna och leka med Zorro

3. Baka paj (iaf äta den) med Jonna

4. Vila lite till

De där med skolan finns inte i min värld längre känns det som. Vart tog min motivation vägen den som jag har haft alla år??? Give it back to meee please. Jag ska försöka imorgon, jag har ju faktiskt inte mycket tid på mig längre att skriva pmhelvetet.

4 månader nu .... ååå vad jag hoppas att allt går som det ska!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååååååh varför e jag inte 21?????? jag vill också till värmen:P

Anonym sa...

HAHAHAHAH...jag är oxå mycket arg på mitt arbete som ska skrivas..vi håller tummarna riktigt hårt båda 2 så ska nog allt gå bra sötisen pusss