söndag 30 september 2007

Den sega söndagen

förvandlades till en mindre seg söndagkväll! Nu sitter jag här hur pigg som helst när det är nu jag verkligen borde gå å lägga mig för om jag inte somnar nu inom de närmaste minuterna så kommer jag...

Försova mig imorn

Vakna i tid men vara trött hela dagen

- vilket resulterar till att min dygnsrytm kommer vara katastrof resten av veckan

- vilket resulterar i att jag inte kommer att plugga så effektivt som jag borde

- vilket orsakar panik inom mig för att min deadline närmar sig

- vilket orsakar ett dåligt PM

En trött Josefin är ingen trevlig Josefin.

Men nu då, nu har ju dessa få minuter redan gått, alltså vet vi ungefär redan nu hur min vecka kommer att se ut. Fan oxå!

Jag tror jag vet orsaken till att jag för tillfället är så pigg

ZORRO, Jonnas hund, en stor hund som tror att han är en liten chiwaoa, (hur stavas det? hoppar upp och ner och vill gärna sitta i ens knä, istället så puttar han runt mig hit å dit. Men trots att jag inte gillar hundar speciellt mycket så gillar jag Zorro !!!

Vad jag ville komma fram till är att Zorro har världens energi och med en väldigt söt blåbärspaj så blir man ju pigg ... eller?!

Jag vet inte vad jag mumlar om längre, det blir sängen istället. Nu ska jag somna gott och må bra !!! Hoppas att ni oxå gör det.

Inga kommentarer: