söndag 23 september 2007

Utmattad

Söndag igen, helgen har gått alldeles för fort. Jag älskar att vara med er tjejer ni är bäst!!!!

Helgen kort å gott.

Fredag, anlände till Jossans å Kebas fina lägenhet. Vi softade och kollade på tv såå skönt.

Lördagen dansade vi i åtta timmar och jag är så stolt över er, utan Saras och Mys koreografi hade det varit katastrof men tack vare er så la sig paniken en aning. Vi dansade hela dagen helt enkelt och det var sjukt roligt, som alltid! Efter träningen åt vi en god men högljudd middag på restaurang vid medborgarplatsen. Vid nio tiden på kvällen var vi tillbaka till den underbara soffan!!!

Söndag, back to S.A.T.S för att dansa, desvärre kunde jag knappt ta ett steg då min kropp har ont i alla muskler som finns men lite dans blev det iaf. Senare blev det Sushi debut för mig, gott faktiskt.

Nu är jag hemma, mätt och belåten. Jonna och Diana gjorde supergod pizza med glassbåt som efterätt.... Bilder från helgen kommer!


Tack för i helgen det var riktigt kul att dansa igen hihi nu är det bara att öva öva öva!!!

Inga kommentarer: