tisdag 4 september 2007

X-small för stort




Det är den här skon jag funderar på att köpa, har den undanlagd till idag ... jag skulle ju helst av allt köpa med klack men då vet jag att jag inte tar på mig dom vanliga dagar. Jag har ju så små vader så de är rätt svårt att hitta stövlar som passar mig ...

Just ja, igår när jag var på stan så provade jag lite kläder på Gina Tricot och jäklar vad less jag blir. X.small är för litet och alla fina tröjor/tunikor hänger löst på mig. Det är jättetråkigt. Nu tror jag nästan att jag måste köpa skorna för att trösta mig med att de finns något som passar.

4 kommentarer:

Therese sa...

Fiiiiina skor! Vart finns dem?? Vill också ha utan klack. Skulle vara super med skor man faktiskt kan gå i...

Josefin sa...

wedins! 499kr nu är de inköpta =)

Therese sa...

härligt härligt!

Anonym sa...

VÄRSTA SNYGGA...JAG SKA OXÅ HAAAA hihi puss