lördag 15 september 2007

Fredagkväll

Igår så gjorde jag det igen, jag shoppadeee. Det finns otroligt mycke fina höstkläder nu när jag inte fåår köpa någonting.

IAllafall så var det viktigast att köpa batterier till min kamera, en fest utan kamera är ingen rolig fest =) Jag fick inte välja vilka batterier jag ville, expiditen ville inte sälja duracell och jag tjatade om att endast duracell funkar... men men jag prutade ner priset på dom "bättre" battrierna och valde dom. Resultatet blev 105 bilder på mig Joanna och Diana. Riktigt bra batterier faktiskt.











De spelade Brittan på krogen !!! Love it

2 kommentarer:

Chris sa...

Din lilla slyna va fiiiiiin du är!!! speciellt i håret =) hehe! Men du....inte shoppa nu för du ska SPARA dina pengar tills du kommer HIT ju! PUSS!

Anonym sa...

Håller med Chris...sååå mycket roligare å shoppa i LA..jag svääääär =) Men vad shoppade du då?berätta berätta...puss