tisdag 11 september 2007

Give me some Sunshine please






Min privata kock och min lilla diskare! Dock diskade hon det som redan var rent men det gjorde ingenting. Själv låg jag på soffan och vilade.

Tisdagen började bra. Jag klev upp i tid och åkte till skolan för att läsa en av alla mina böcker. Desvärre blev det inte så mycket av det, joo jag läste ca 100 sidor men vad den handlade om vet jag inte. Otroligt omotiverad!!! Någon som har tips på hur man kan bli lite piggare? Jag sover men ser ändå nyvaken ut hela dagen, jag äter nyttigt men är ändå förkyld, jag vill plugga men ändå så går de inte. Hur gör ni ?????

5 kommentarer:

My sa...

TRÄÄNAR...haha, fast jag är ändå trött och omotiverad hela tiden. Men jag blir inte sjuk.

Josefin sa...

jaa jag vill ju träna men är rädd att jag blir sjukare =(

Anonym sa...

INTE TRÄNA OM MAN E SJUK!!!!ajajajaj...kanske borde komma till sthlm så jag kan ta hand om dig hihi...puss krya på sig

Anonym sa...

Å vad e de för sötis som du anlitat som diskare...henne vill man ju bara äta upp hihi

Anonym sa...

hehe vilken go unge...