tisdag 18 september 2007

Tv all night looong

Äntligen tisdag, äntligen So u think u can dance, Desperate housewifes börjar ikväll oxå så det blir helkväll framför tv´n. Det firar jag och Diana med kebab.

Igår var de måndag, dagen man ska börja om på nytt och ta tag i saker och ting. Jag lyckades rätt bra genom att jobba och träna. Jag gick på ett danspass å jäklar vad jobbigt det var, efter fem minuter hade jag kramp i rumpan. Det var alldeles för mycke folk vilket var tur då hade jag en anledning till att inte ta ut mina rörelser hihi. Idag har jag jobbat förmiddag sedan tillbringade jag eftermiddagen på biblioteket med mina hemska böcker.

Just nu längtar jag massor till helgen, ska bli underbart att träffa mina bästa igen och att få dansa hela helgen.

Hur mår ni?

1 kommentar:

Therese sa...

Heeeeeeeeej!! Imorgon jobbar jag förmiddag. hemma idag med förkylning och mensvärk. Men tänkte att vad sjutton - fyra timmar ska jag väl klara imorn. =D