onsdag 19 september 2007

Timmar

Jag är besatt av timmar, har kanske nämnt det förrut men det är verkligen jobbigt. Jag tänker hela tiden och försöker planera så att jag får sova tillräckligt många timmar. Resultatet blir att jag sressar upp mig och ligger vaken hur länge som helst. Jag är även besatt av de timmar jag är i skolan, jag kan inte gå hem för tidigt för då har vistelsen där varit onödig även om jag fått en del gjort. Det värsta e nog de timmar jag jobbar. Flera gånger i veckan sitter jag med kalendern å räknar hur många timmar jag har fått ihop under månaden och hur många ob timmar jag kan ha.... Jag blir toki!!!!

Behöver jag proffesionell hjälp eller är det bara en fas? Går det över kanske ... hur många timmar kommer det att ta?

1 kommentar:

Anonym sa...

du behöver hjälp hehe