söndag 9 september 2007

Happy Birthday!!!

Idag fyller världens bästa Jossan år, HURRA HURRA HURRAAAA. Jossan är en av mina Rissne Homies och vi delade ett underbart roligt år tillsammans i en 4:a på 100 kvrm. Hon har den bästa humorn och med henne skrattar man alltid, iallafall jag hehe. Hon imponerar mig till max genom att verkligen göra det hon vill göra även om det innebär att hon måste pendla mellan sundsvall-uppsala-sthlm. Jag tycker personligen att gymmet eller skolan inte får ligga utanför gångavstånd. Josefin eller Spegelfjollan som hon kallas här har dansen i blodet och är otroligt duktig. När hon dansar jazz så är det i mina ögon nästan perfekt, dansar hon till Britney så är det perfekt. Hon är grym helt enkelt.

Såå tråkigt att jag inte kunde vara med er igår och fira dig, jag saknade er alla och jag hoppas att ni hade det toppenkul.

Jossan, kommer du ihåg =) This is for you

1 kommentar:

Josefin sa...

Åhhhhh...jag blir mållös! TACK för de fina orden söta du, jag blir rörd! Du å MY är mina småsystrar :) Och länken till Britney. Gaaaaah! Jag satt och log, blev pirrig i kroppen och håret reste sig. SHIT! FAN va bra hon är när hon är som bäst. Vet inte var jag ska göra av mina Britneykänslor :) Ses snart, puss!