tisdag 27 november 2007

Bibeln, dagens ämne.

Två dagar avklarade på denna vecka, usch vad tiden går fort. Jag vågar inte ens kolla i kalendern längre. Min plan var att vara någolunda klar med min C uppsats innan jul men det kan jag glömma.

Jag träffade en präst idag, mycket trevlig. Han pratade om bibeln med en sån inlevelse och hade det funnits tid så hade jag gärna suttit där hela dagen och ställt en massa frågor om allt möjligt som har med kristendomen att göra. Så otroligt intressant. Efter en halvtimmes diskussion skjutsade den snälla prästen mig till stan och jag tog cykeln till skolan. Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl, mina fötter gjorde det men resten av kroppen klarade sig som tur är.

Igår köpte jag en adventsljustake och det är såå mysigt i min lilla lägenhet just nu. Jag njuter av att komma in i värmen, tända lite ljus och bara ta det lugnt.

Jag väntar fortfarande på svar ... varför får vi inget svar Sara? Jag vill ju veta nu.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: