måndag 12 november 2007

Söndag!

Jaa åså blev det söndag!

Jag och Sara åkte in till stan för att gå på Bio. Vi mötte upp Jonna och Ching och jag satte mig i en mjuk och skön biostol. På bioduken surfade pingvinerna och många bra budskap lades fram till barnen.

Tack Ching för biljetterna =)

Jag kände att det skulle bli lika skönt att sätta sig på tåget för att sova lite, tyvärr fick jag sätta mig på ett blött kallt golv bakom alla sittplatser, inte så bekvämt men hem kom jag tillslut.

Resten av kvällen är en dimma...

Nu är det måndag och imorn är det tisdag, sen är det onsdag och sen är det nästan Jul, Nyår och inlämning av C uppsats!

Paniken är tillbaka!

2 kommentarer:

Josefin sa...

HAHAHAHAHA.

Hörru jag tror du missa resten av november och hela december?

ALLT ordnar sig stumpan :)

Anonym sa...

HAHAHHA...sååå sant som det är sagt...snön faller till min belåtenhet, underbart vackert ute..HEJ MITT VINTELAND =) jaa stumps snart är det JUUUL, mycket ska hinnas med innan dess, men det kommer gå bra =) PUSS