onsdag 14 november 2007

Om mig .... igen

Mina planer går inte som det ska, meningen var att jag skulle ha en heldag på jobbet/skolan för att sen komma hem pigg och nöjd med dagens prestationer och städa min lilla lägenhet. Jag åkte till jobbet imorse och var så sjukt trött att jag nästan somnade hos den söta tanten, men hon höll mig vaken! Tack!

Nu är jag hemma, det var alldeles för jobbigt att cykla i snön och jag har ingen som helst lust att visa mig i skolan när jag knappt har sovit jag ser lixom inte riktigt frisk ut. Så istället sitter jag hemma och jag ska verkligen försöka fixa de här nu, jag måste plugga annars får jag ingen friidfull jul.

Mina planet utöver att plugga skiten idag är att städa och träna! Wish me Luck

men först sovaaaaa

5 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj städa o träna, vilken energi! Själv är jag fast i ett grupparbete och kan inte alls gå på afro idag.. :(
Men i morrn, då ska jag iväg o dansa!

Anonym sa...

Sötisen, varför har du inte sovit inatt, hmmmm???? =) Hoppas du sover gott nu iaf, själv var jag hemma på lunchen och somnade gott i sängen i en halvtimme hihi, nu jobbar jag till 5, känns bra, slipper plugga OCH tjänar pengar, kan det bli bättre!PÖSS min boomie

Anonym sa...

Ååååå ska du få träna afro ikväll, jag vill oxå...har världens träningsvärk idag, speciellt i ryggen, det kanske ändå är ganska ansträngande för kroppen att träna, man glömmer bort det iblan =) snöboll på dig, hihi

Anonym sa...

vad fan e afro?

Josefin sa...

Vem fan e Emil :P


närå afro tränar man på WorldClass. Sara är instruktör och väldigt duktig i denna Afrodans!