tisdag 20 november 2007

Min blogg

Jag vet inte hur länge jag orkar med denna bloggs utseende, visst är den rätt mysig men så mörk... jag får se hur jag gör!

Jag hoppas att ni lägger märke till Emads fina citat i högra hörnet ovanför julgranen, och Sunes juldikt lite längre ner som för övrigt är den grymmaste juldikten som finns. Håkans insats är underbar och går inte att beskriva. Endast en förstår mig, Du vet vem du är haha,

kanske en h h huund ;)

Jossan, jag vet inte när ja ska hem. Men den 21 är jag hemma iaf, kanske vi ska ha Sunes Jul kväll den 22 december..??!! När åker du hem?

Annars då, allt är ok, tröttast i stan men jag börjar känna igen mitt beteende vid stress perioder. Sover inte alls helt enkelt. Jag gjorde min första intervju till C uppsatsen idag, det kändes riktigt bra, nu hoppas jag att tre till blir avklarade innan helgen nalkas med fest och åter fest.

Eftersom det är tisdag så betyder det TV i flera timmar med tjejerna inne hos Diana, lite som en tradition.

Puss på er min underbara vänner, och ni andra =)

1 kommentar:

Josefin sa...

Haha. JAG förstår dig min vän, det är något som är sant! Visst är det frustrerande när man försöker berätta och ingen fattar budskapet? Håkan och hunden for life :)

Har bokat tåg hem den 18:e för det var så billigt, men vet inte om jag kan åka då, beror på skolan. Men Sune ska vi absolut titta på, och äta choklad! 22:a borde funka...

Haha va roligt, Per berättade igår att Emad försökte få med honom på sexfesten...Hehe...

Puss!