fredag 16 november 2007

Klänning någon?

Idag tog jag en lång sovmorgon och de är såå skönt. Jag är less på att känna stress över skolan, less på att stressa över allt. Bättre att sova :P

Men lite stress känner jag ändå, Nästa vecka är det fest hemma hos Jennie, Hon har jeansförbud .... hallåå hjälp mig, tips med allt. Jag och kjol/klänning går verkligen inte ihop =( men iallfall skulle jag hitta klänning, vad sjutton gör jag med skor då? uscha de här med att vara finklädd är inte min grej även om jag önskar att det var det. Ni är välkommen hem till mig nästa lördag, dag och hjälpa mig =)

Nu ska jag äta en lång frukost.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen då...du har ju en jättefin grön afroklänning, med dina svarta stövlar, TOPPEN! Och då har du e grym sångerska med dig hela kvällen på magen MOAHAHA ;) PÖSSSS

Josefin sa...

Kör på en kortkort liten sensuell sak. Mitt tips ;)